vrijdag 6 december 2013

Lang, lang geleden

Schreef ik hier nog wel eens een column of een blog.

Vanaf vandaag .... beloof ik beterschap.

Ik ga namelijk allerlei lekkere, ongezonde, kerstachtige, koekjes/snoepjes/snaaierijtjes maken. Om weg te geven, of om zelf te houden. Jammer hé voor jullie, mijn zeergewaardeerde lezertjes en lezeressen.

Maar ik zal het goed met jullie maken. Jullie krijgen ook wat.

Echt?

Ja, echt!

Per probeersel zal ik jullie proberen te voorzien (proberen ja) van 1 of meerdere foto's, het recept, tips, suggesties of eh ... how-not-to's (al hoop ik die niet nodig te hebben.

Verder ga ik hier alle recepten posten die ik ooit nog een keer hoop te maken. Hoop te maken ja. Ooit.

En heb je een lekker recept wat ik MOET maken, zo'n recept dat tussen de regel door 'maak mij, maak mij' roept; voel je vrij het met me te delen. Als beloning maak ik een extra foto voor je!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten